Suplemen terbaik untuk badan letih dan lesu

Salam and hey guys!

Alamak lama betul tak update blog ni, memang saya busy betul dengan rutin harian, kerja hakiki, kerja content dan aktiviti hiking! ramai yang komen macam mana saya stay active dan bertenaga walaupun jadual harian padat. Alhamdulillah untuk nikmat kesihatan ini.

Untuk pengetahuan you guys, saya ada juga amalkan pemakanan suplemen kesihatan dan salah satunya ialah suplemen untuk organ hati atau liver! korang tahu tak kenapa pentingnya penjagaan hati atau liver ni?? haa sebelum kita pergi lebih jauh, biar saya terangkan betapa pentingnya organ ini.

@sizzlingsuzai Asyik je orang tanya, kau tak penat ke Suzai?? Haha nah jawapannya 🤭 Rutin yg aktif macam saya of course perlukan kesihatan yg baik kan? Alhamdulillah saya ada juga amalkan suplemen kesihatan hati GKB Antrodia! Juga recommend GKB Eurycozin untuk your bf atau suami boleh meningkatkan stamina, prestasi senaman dan keharmonian keluarga💟 Lulus Jakim Halal dan KKM✅Selamat diamalkan Jom dapatkan produk GKB di Hospital IJN, Hospital KPJ dan farmasi-farmasi seperti: Whole Malaysia: Alpro Pharmacy dan Watsons For more info TikTok : @GKB Malaysia #GKB #GKBinternational #GKBAntrodia #GKBEurycozin #GKBMalaysia ♬ original sound - Sizzling Suzai

HATI ATAU LIVER ialah organ yang penting dalam proses pencernaan. hati mengubah makanan yang kita makan menjadi tenaga dan menyaring toksik dalam darah. maka hati yang sihat sangat penting! so salah satu symptom yang menunjukkan hati korang tidak sihat ialah BADAN CEPAT LETIH DAN LESU.


GKB ANTRODIA 

Suplemen untuk kesihatan hati ini mengandungi Antrodia cinnamomea yang telah lama digunakan secara tradisional sebagai tonik hati. Setiap kapsul mengandungi 450mg Mycellium Antrodia Cinnamomea Extract Powder. 


Antrodia cinnamomea yang digunakan dalam produk ini dihasilkan dengan teknologi penapaian cecair yang dipatenkan, untuk memastikan sebatian bioaktif sangat terpelihara dan tiada sisa terhasil. Sangat berkesan dan berbaloi tau!

Produk ini lulus KKM dan Jakim Halal, sangat selamat untuk diamalkan oleh orang dewasa. Cara pengambilannya ialah 2 kapsul 2 kali sehari selepas makan.



GKB EURYCOZIN

Saya mengetahui produk ini semasa melawat Watsons. Ini suplemen untuk kesihatan para lelaki, menambahkan stamina lebih-lebih lagi untuk golongan yang workout dan beraktiviti. Ia mengandungi Tongkat ali root extract, Zinc, L-arginine, L-Carnitine, semua bahan-bahan ni bagus untuk kesihatan lelaki. Sangat recommend untuk bf atau suami tau!

Produk ini juga lulus Jakim Halal dan KKM. Cara pengambilannya ialah 2 kapsul 1 kali sehari selepas makan.


Dapatkan produk GKB ini dari Hospital IJN, Hospital KPJ dan farmasi-farmasi termasuk

Whole Malaysia: Alpro Pharmacy, Watsons, Health Lane
Central: M CARE Pharmacy, Leo Pharmacy
Melaka: Farmasi Big Tree, Farmasi Limbongan, Farmasi Tanjung Minyak
Penang: MEDS & VITS Pharmacy, Pure Pharmacy, NuCare Pharmacy, Bliss Pharmacy, Guan Pharmacy, Island Retail Pharmacy
Perak: HTM Pharmacy
East Coast: Lau & Tan Pharmacy, Farmasi Nazen, Farmasi Ehsan
Southern: The One Pharmacy, You Pharmacy, AcePro Pharmacy
Sabah: LifePlus Pharmacy, Pearl Pharmacy
Sarawak: Nutrisense Pharmacy, Sing Lee Pharmacy, Kingdom Pharmacy

Produk GKB dijual di lebih daripada 1800 farmasi, hospital dan klinik dalam talian dan luar talian. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai brand GKB dan syarikat GK Bio International Sdn. Bhd., layari laman web dan media sosial mereka.

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :

Website: https://www.mygkb.com/
Facebook : www.facebook.com/mygkb
Instagram : www.instagram.com/mygkb
TikTok : www.tiktok.com/@gkbmalaysia
YouTube : www.youtube.com/@mygkb01

xoxo

Post a Comment

0 Comments